Drift- och supportavtal du kan lita på

Supportavtal för dig med WordPress eller WooCommerce
Som ett naturligt komplement till våra övriga tjänster erbjuder vi även skräddarsydda drift- och supportavtal för såväl nya som gamla kunder.
Ett supportavtal ger dig som ägare av en webbplats extra trygghet.
Några av våra kunder med Supportavtal
Alltid med våra supportavtal
Vi anpassar våra support- och driftavtal efter just era behov. Några vill ha löpande uppdateringar och andra hjälp med innehållsuppdateringar. Vissa använder supporten som en bra teknisk försäkring som finns där när det behövs.
Men vissa hygienfaktorer inkluderar vi alltid med våra supportavtal:
- Teknisk inventering
- Tillgång till vår supportportal
- Alltid svar inom 48 timmar (helgfria vardagar)
- Supportrutin
- Från 2 timmar konsulttid / månad
Drift, förvaltning och support
Så säger våra kunder
Lightwebs proffsiga och kunniga team har hjälpt oss att bygga Graninges nya sajt och vi är otroligt nöjda med vårt samarbete. Varje detalj från design till funktionalitet är genomtänkt och skräddarsydd och kommunikationen är alltid lyhörd, tydlig och snabb.

Anneli Rhodin
Professionella, snabba och kompetenta, och ett extra plus i kanten för att de är kommunikativa i alla led – från utvecklare till VD. Vi kunde inte vara nöjdare!

Annika Marmbrandt
Vanliga frågor & svar
Hur snabbt får vi hjälp när något strular?
Ni får svar inom 48 timmar på vardagar via mail, telefon eller supportportalen – men ofta hör vi av oss snabbare än så.
Passar det för både nya och gamla kunder?
Absolut. Supportavtalet är tillgängligt för alla – oavsett om ni nyss börjat arbeta med oss eller varit kund hos oss sedan tidigare.
Måste man binda upp sig?
Nej. Lightwebs supportavtal är helt utan bindningstid. Ni kan säga upp avtalet när som helst med en månads uppsägningstid, utan någon straffkostnad.




