Support- och driftavtal du kan lita på
Supportavtal för dig med WordPress eller WooCommerce
Som ett naturligt komplement till våra övriga tjänster erbjuder vi även skräddarsydda support- och driftavtal för såväl nya som gamla kunder. Ett supportavtal ger dig som ägare av en webbplats extra trygghet. Vi finns alltid ett samtal eller e-postmeddelande bort och du får tillgång till vår uppskattade kundportal. Om något akut uppstår finns vi där för att snabbt avhjälpa problemet. En stor utmaning för många företag idag är att man sitter med en stabil, välfungerande webbplats som man lagt stora resurser på att utveckla, men inte har kompetensen att förvalta och ta hand om sin lösning i enlighet med vad den kräver och förtjänar. Det är där vårt avtal kommer väl till pass. Vi erbjuder antagligen Sveriges bästa supportlösning för dig som har en WordPressajt.
Några av våra
supportavtalskunder
Alltid med våra supportavtal
Vi anpassar våra support- och driftavtal efter just dina behov. Några vill ha löpande uppdateringar, andra hjälp med innehållsuppdateringar och vissa använder supporten som en bra teknisk försäkring som finns där när det behövs. Men vissa hygienfaktorer inkluderar vi alltid med våra supportavtal. Dessa är:
- Teknisk inventering
- Tillgång till vår supportportal
- Alltid svar inom 48 timmar (helgfria vardagar)
- Supportrutin
- Från 2 timmar konsulttid / månad.